GODNATT!

Jag är inte långt ifrån att somna nu. Sängen ropar nästan på mig! Måste ner i tvättstugan snart och hämta en stor hög med blöt tvätt också, suck! Men det kan nog bli svårt när Henke sitter och nördar framför tv spelet. Jag går knappast ner dit själv! :P Jag har nog hunnit att svimma av halvvägs. Ni som känner mig förstår nog vad jag menar. Jag är dörädd för mörker, speciellt den här tiden på dygnet!

Imorgon tog jag på mig några extra timmar. Skulle egentligen vart ledig men det handlar bara om 5 timmar. Mellan 11 och 16, så det är vell helt ok. Pengar behövs ju alltid! :) Lite surt bara, jag som hade tajmat in en perfekt hårdträningsdag och lite solning på det. Men icke sa nicke. Vi får ju främmande på kvällen också så det får bli en annan dag. :)

Näe nu ska jag försöka få med mig min nördiga pojkvän ner i tvättstugan sen blir det sängen direkt. Ni ska se honom, han är så söt när han koncentrerar sig! :) Aja, wish me good luck! ;)




Jag och min finaste! Nyår 08/09. Snart är vi där igen. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0