091008

Har så tråkigt så jag tänkte skriva några rader här men då kom jag på, vad fan ska jag skriva då? Har inte hänt något speciellt idag förutom att jag har jobbat och sen fick vi främmande av Henkes mamma, mormor och hennes man. Blev lite fika o sånt. Fick jätte fina blommor också. TACK! Och super tack till Gunilla som hjälpte mig med lite städning här hemma.

Min arbetsdag har varit stressig. Blir inte förvånad om jag åker på magkatarr. Näe nu ska jag inte vara så negativ, det är ju kul att jobba men jag hatar när man måste klona sig själv. Känns nästan som att man är tillbaka till McDonald's då. Usch och fy!

Jag är ledig hela helgen iaf. Blir att måla och fixa inne i datorrummet och på lördag är vi bjuden på födelsedags fest hos Henkes pappa. Skojsigt! :) Skönt att vara ledig lite för till veckan väntas ganska så mycket jobb. Det gillas, speciellt när pengarna rullar in på kontot.

Lite sömn kanske. Finns inget bättre än att krypa ner under ett varmt och gosigt täcke! Natti natti!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0