091020

Det var ett tag sedan jag skrev något här men jag har inte haft så stor lust helt enkelt.

För att göra en lång historia kort... i fredags efter jobbet var jag och Henke bjuden hem till Carro och Christian. Vi gjorde tacos, drack lite och kikade på idol. Riktigt trevligt! På lördag morgon ringde klockan tidigt. Det var dags för jobb igen, mellan 9 och 14 så det var vell inte så farlig arbetstid ändå. Men gud så trött jag var! Jag är ingen morgonmänniska och jag kommer aldrig bli det heller!! Mot kvällningen kom Helena och Robert till oss. Vi gjorde planka, drack även lite denna kväll och spela spel. Vi spela TP hela kvällen, haha får aldrig nog! Det är ju så kul. Speciellt om det går bra för en vilket det gjort nu dom senaste gångerna! :D Jag som sög på TP i början.

Hmm... ja det var helgen det.

Jobbade igår och idag. Blir även jobb onsdag-fredag, sen är jag ledig i helgen. Älskar att vara ledig på helgerna! Sova, sova, sova!

På söndag lutar det åt att det blir Ikea igen med Carro och Christian. Jag och Henke har hittat lite grejer som vi måste köpa hem. Bland annat lite hyllor och lampor. Man hittar garanterat mycket mer när man väl är där nere. :)

Näe nu ska jag försöka få med min tv-spels nörd till pojkvän in till sovrummet och dra på en film. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: MÄÄÄNDY - ♥

på br :)

2009-10-21 @ 18:49:29
URL: http://aujmalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0