Helgen

Ja då var det måndag igen då. Fattar inte hur veckorna kan gå så snabbt? Helgen har varit riktigt trevlig iaf! I fredags skulle jag egentligen jobba till 20.15 men Erika var snäll och jobba några timmar ist för mig så jag fick gå hem redan kl 15. Riktigt skönt! När jag kom hem väntade jag in mamma, syrran och Henke. Drog sedan upp på E-center för att köpa målarfärg till data rummet. Vi bestämde oss för kakao och cafe latte. Kommer nog bli riktigt snyggt! När vi var klar på E-center blev nästa stopp Donken för att få i oss lite onyttigt, men gott var det! Mådde dock inte lika bra efteråt, fyfan vad ont i magen jag fick! Donken mat är inte lika bra för kroppen som det är gott har jag märkt. När vi kom hem tvätta jag bort sminket och bytte om. Hade förberett mig på en hemma kväll med älskling men riktigt så blev det inte. Carro och Thunberg ville att vi skulle komma förbi och se deras nya lägenhet och spela lite tv-spel så varför inte tänkte vi. Då var det bara att kladda på sig lite smink och byta om. Tror klockan blev närmare 5 på morgonen när vi tog en taxi hem, så trevligt hade vi! :) Somnade på soffan med älskling när vi kom hem och vaknade runt 7 på morgonen. Släpa oss in till sovrummet för att försöka somna om. Sov nästan bort hela lördagen. Det var riktigt välbehövligt måste jag säga! Bestämde oss för en hemma kväll med taco paj och skräckfilm. Filmen var dock riktigt dålig, inte alls som vi förväntat oss men pajen blev däremot riktigt god! Visste inte att vi hade så bra talang i köket faktiskt! ;) Kvällen var riktigt lugn och mysig vilket behövdes efter en arbetsvecka!

På söndan följde vi med Carro och Thunberg till Gävle. Dom skulle ner på Ikea så vi hakade på. Vi hittade lite små kraffs som tex. en pajform nu när vi är proffs på tacopaj, höhö! Drog sedan vidare till Media Markt där vi köpte TP till PS3. Nästa månad får det bli nyaste Buzz!! :D När vi kom hem blev vi bjuden på tv-spels/film kväll hos Carro ocH Thunberg. Vi spelade TP och Buzz som dom köpte. Riktigt kul! Sedan blev det en skräckis om sombies. Huua!

Idag blev det jobb igen. Skulle egentligen jobbat 16-20.15 men Erikas son hade spräckt trumhinnan så jag jobbade hennes pass mellan 9 och 18 ist. Sedan kom mamma hit så hjälpte jag henne med läxa och gjorde en ny mail/msn. :P Haha!

Det fick bli ett ganska så långt inlägg, hoppas ni inte somna mellan raderna! Jag har haft så kul i helgen så jag var bara tvungen att dela med mig! :) Nu funderar jag starkt på en dusch sen blir det nog sängen i skaplig tid. Har inte känt mig så pigg idag så det behövs nog lite sömn om jag ska orka leva och jobba!

Ha en trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Carran

Då är de eran tur att bjuda på Buzz kväll ;)

2009-10-07 @ 20:26:41
URL: http://metrobloggen.se/Carolineandersson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0