090904

Idag fick jag hem min dator, äntligen! Tror inte det var något större fel på den.

Vi har redan gått in i september. Jävlar vad tiden går snabbt. Tyckte nyss bror tog studenten men det var ju nästan 3 månader sedan. Vart tar tiden vägen egentligen?

Idag ska jag träffa Törnta en sväng. Ska bli trevligt! Måste upp på färghuset och hämta sandpapper och sedan ska vi ut på e-center en sväng. På måndag är det dags att tapetsera vardagsrummet så i helgen ska jag o älskling slipa och spackla. :P Kommer bli hur bra som helst när allt är färdigt tror jag! :)

Nej nu har jag inte tid att sitta här. Måste klä på mig och dona lite innan jag ska iväg. Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0