090922

Funderar starkt på att krypa ner i sängen och sova snart. Ska upp och jobba imorgon så vill vara pigg då. Orkar inte känna mig dötrött när klockan ringer. Usch det västa jag vet! Tänk om man kunde tänka så varje kväll? Att gå och lägga sig i tid menar jag så slipper man vakna upp som ett trött lik dagen efter.

Idag var jag iaf upp på Hällmyra och sprang med Gunilla. Kändes extra tungt idag! Fråga mig inte varför men jag lyckades springa hela sträckan ändå. :) Puuuh, jag var helt slut och nära till döds när jag kom fram. Imorgon blir det gymmet med syster. Springer och gymmar var och varannan dag nu. Riktigt skönt att hålla sig i form och framförallt så mår jag mycket bättre. Jag är inte lika trött nu för tiden och inte lika hungrig heller för den delen. Vilket känns lite konstigt. Man borde vell vara hungrig oftare när man tränar eftersom att man gör av med mer energi och kalorier osv? Men så är det tydligen inte för mig? :P

Förresten är det så härligt med hösten på något sätt. Det börjar bli lite kyligare ute, mycket mysigare att tända ljus på kvällarna och dessutom börjar alla bra tv program. Tummen upp för hösten!

Näe, nu har jag inte tid att babbla nå mer. Jag tänkte faktiskt ta tillfället i akt och krypa ner under mitt härliga täcke.


Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0