090930

Idag är det sista dagen i september. Var det inte nyss augusti? Mysigt med höst faktiskt! Ska jag vara ärlig så har jag saknat kylan lite. Plus att jag äntligen får använda min favorit jacka! Dessutom är det inte helt fel att tända ljus och ha mysiga hemma kvällar heller. Hösten är inte så tokig ändå, eller hur? Något jag längtar till så är det julen. Finns inget mysigare enligt mig! Denna jul kommer bli något annorlunda, nu bor jag ju tillsammans med Henrik. Såklart ser jag det till något positivt. Men det jag försöker komma fram till är att man är så van att pynta julen med familjen. Nu blir det han och jag. :) Mysigt, mysigt!

Oj vad mycket jul snack det blev. Det har ju precis blivit höst men jag lääängtar ihjäl mig tills jag får pynta lägenheten! Julgran, tomtar, ljusstakar osv, osv... :D

Måste bara berätta en kul grej. Varje morgon väckarklockan och mobilen ringer så svarar Elvis: -Hallå!! Haha jag dör av skratt varje morgon. Han tror så klart att någon ringer. :P Tokfågel!

Vid tolv ska jag iväg och klippa mig. Ska bli så skönt att få bort det slitna. Funderar på att ta en bit på längden också men jag är ju så feg när det gäller klippning. Men mitt hår växer ju som ogräs så skulle jag missnöjd är det inte någon större fara. Det växer ju ut! :) Efter klippningen ska jag och syrran dra till gymmet. Sen blir det en sväng till Dollar med mamma. Såg att dom hade en hel del bra saker.

Nu ska jag ta tag i städningen här hemma. Det ser ut som ett bombnedslag!! Förövrigt så saknar jag Westin. Long time no see gumman!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0