100613

Idag har vi haft lite främmande. Först kom kusin Jenny, Larsa och Saga. Lilltjejen var så lugn och snäll hela tiden. Satt hos mig mest! :) Så himla go och söt! Vi spelade Buzz och snacka lite skit. :)

En stund efter att dom hade åkt så kikade svärmor förbi. Satt här en sväng sedan åkte vi hem till henne och kopplade in en router. Efter det köpte vi med oss lite mat från Aspendos och åkte hem till oss igen och käkade. Jag köpte mig en kycklingsallad. Den var supergod!

Ikväll blir det bara lugnt. Imorgon väntas jobb igen. Helgerna går så snabbt! Speciellt när man är ledig. Synd att vädret har varit dåligt i helgen, jag ser fortfarande ut som ett albino. :(

Nu ska jag ta tag i dammsugningen här hemma.

Kram hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0