Mamma dag!

Idag har jag umgåtts med mamma i stort sätt hela dagen. Gjorde klart hennes CV/personligabrev sedan åkte vi upp till ÖB en sväng. Efter att vi handlat klart så drog vi på Kina och åt. Gud så gott men jag var typ mätt efter första tuggan. Sedan åkte vi och la oss i ett varsitt solarium. Jag höll seriöst på att dö där inne! Fläktarna vägra funka som dom skulle. När jag satt igång den största fläkten så kom det bara ut varmluft. Jag var helt färdig när jag kom ut därifrån. Varför ska jag alltid ha sån otur och hamna i solarium som inte har fungerande fläktar? Eller jo, det finns ett solarium som alltid funkar bra men det var ju upptaget.

By the way så kikade jag precis in på Gina tricots hemsida och hittade massa snyggt. Tänkte ta och dela med mig av några plagg som föll mig i smaken.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0